FAQ - ofte stilte spørsmål

Spørsmål: Kan jeg komme innom for å få service på skiene mine?

Ja, det er bare å komme hit så fikser vi skiene. Hvor lang tid det tar varierer ut ifra hvor mye som er å gjøre på verkstedet vårt fra før og hva som må gjøres på skiene. En full service tar vanligvis mellom 30 til 45 minutter på en rolig dag. Priser og ellers informasjon om våres verksted finner du (her)

Spørsmål: Kan jeg beholde leieutstyret lenger enn jeg har leid for?

Svar: Ja, da kan du bare beholdet utstyret for så lenge du ønsker, for å så betale for de ekstra dagene når du leverer.

Spørsmål: Er det mulig å bare komme innom for å leie eller må man bestille?

Svar: Det er mulig å komme innom å leie uten å bestille ettersom vi har god kapasitet på skiutstyr, men det anbefales likevel å bestille i forkant. (du sparer også 10% ved å booke leien senest en dag i forveien)

Spørsmål: Jeg rekker ikke å levere utstyret i dag som er siste leiedag, kan jeg levere i morgen tidlig?

Svar: Ja, så sant utstyret blir levert innen klokken 11.00 dagen etter siste leiedag så går det fint i våres systemer. (dette går fint på vintersesongen)

Spørsmål: Kan Jeg hente utstyret dagen før jeg skal leie?

Svar: Ja, så sant du henter utstyret etter bakken har stengt så går det fint.

Spørsmål: Kan man kjøpe skipass hos dere?

Svar: Nei, skipass må du fikse oppe på fjellet

Spørsmål: Kan jeg beholde sykkelen og betale for de ekstra dagene når jeg leverer?

Svar: Ta kontakt med oss på telefon å hør om dette er mulig. Vanligvis går ikke dette pga. høy etterspørsel. Ring +4791929291

Spørsmål: Hva er prisene deres?

Pris for sykkel-leie finner du (her) og skileie finner du (her)

 

                         Kontakt oss

Adresse

Vestmovegen 26, 2420 Trysil

Telefon

+47 91 92 92 91

E-post

Trysil Skishop finner du i samme bygg som Trysil Shellsenter.

Her kan du leie ski og sykler til Trysils beste priser med minst like god kvalitet som andre utleier i området!

Feedback

* = nødvendig informasjon